.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

27 Mart 2015 Cuma

Zilli çoraplar (socks made ​​of bells)


Tosbik kızıma azıcık o bacaklar çalışsın diye yaptığım oyuncak. Aslında orjinali resimdeki gibi , benim yaptigiminda ondan aşağı kalır yanı yok hani ;) eski eşi olmayan çoraplardan yaptığım oyuncağin üzerine minik oyuncaklari ikişer adet zilde takarak diktim. Bu sayede zil sesine doğru uzanıp yetişmeye çalışacaktı ama benim tosbik ilk başlarda bacağını kaldırmak yerine yan dönüp almayı keşfetti. Eee o göbekle zor tabi. Şimdi biraz göbeğimiz azaldı o yüzden kaldırıp yetisebiliyoruz ayaklarimiza. Rabbime hamdolsun benim kızımın değil ayağını kaldırıp yakalanması bacaklarını oynatmasi bile mucize.... Şükürler olsun.Bu o oyuncak sayesinde bir nevi fizik tedavide yapıyoruz. Kaslarimiz güçlendi artık. Eger ben böyle bir oyuncak hazırlamamış olsam kızım ayaklarını kaldırabileceğinin farkında bile değildi. Ben diğer çocukların çoktan bu aylarda ayaklarını kaldırıp ağızlarına götürebildiklerini farkettiğimde, neler yapabilirim diye düşündüm. Nette araştırdığım da bu tarz oyuncaklarla karşılaştım. Hemen malzemeleri birleştirip hazırladım. İyiki de yapmışım çok faydası oldu kızıma. 2-3 aylıktan sonra kullanılabilecek güzel bir oyuncak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder