.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

18 Mart 2015 Çarşamba

anne yapımı saç bantları (hairpin construction)


Canım kızım için yaptığım saç bantları.
Saç bantlarını genelde kendim yapmaya çalıştım ama kumaşlar sert olunca kafada durması zor oluyor bu nedenle bazı saç bantlarını satın aldım. üzerindeki süsleri ise tamamen evde bulunan artık kumaş, kurdele ve tüllerden yaptım. Gerçi kimin evinde bu kadar renkli ve çeşit çeşit kurdele kumaş vardır bılmıyorum ama ben bunu hiç bi şeyi atmamaya borçluyum :). Annem çok kızıyo bunları (ona göre çöpleri) biriktirmeme ama o çöpleri biriktirmeseydim şimdi böyle çiçekler açmayacaktı kızımın başında :)
Güzel kızım benım Seni çok seviyorum. Canım annem seni daha da çok seviyorum!!!!
Çiçeklerin yapılışı çok basit genelde sağlam olsun diye dikerek yapıyorum ama bazen tembellik edip silikonla da yapıştırdıgim oluyor. Kurdeleleri 10cm kesip ortalarından kalıyorum üst üste koyup dikiyorum. En alt kısmındaki tülleri ise alt kısmından iple geçiyorum en son ipi çekip büzduruyorum. İpi koparmadan kurdeleler le birleştirerek hatta ip yeterse hepsini birlikte bandananin üzerine  dikiyorum. 5dk da hazır.  Bi oturduğum zaman 3-5 tane yapıp kalkıyorum. Rengarenk her kıyafetine göre yaptım sanırım. Rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah (amin)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder