.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

21 Mart 2015 Cumartesi

geri dönüşüm oyuncağım (kapak aç-kapat eşleştir) recycling toy ( cover open - close match )


Kızımın (13 aylık) en sevdiği oyuncaklardan birisi de bu. tamamen geri dönüşüm. Bu oyuncağı da ihtiyaç üzere yapmaya karar verdim çünkü kızım sürekli oturduğu yani yürüyemediği için etrafı karıştırıp değişik şeyleri keşfedemiyor. Onun bu eksik yanını tamamlamak için birlikte bütün çekmeceleri karıştırıp döküyoruz. Aslında herşeyi keşfetmek istiyor fakat şuan bu mümkün değil ama benim kızım eksik kalır mı heryeri karıştırıp dökmeyi başarıyoruz yinede. Belki herkes çocuklarının heryeri karıştırıp döktüğünden şikayetçidir ama ben o günlerin gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum :-)

Neyse baktımki kızım ulaşamıyor bu şişelere kapaklara bende ayağına getirdim. şuan için tüm kapakları açıp kapatamıyor ama benım için doğru kapakla şişeyi eşleşttirmesi bile çok mutluluk verici. Küçük kas gelişimi ,el göz koordinasyonu ve dikkat geliştirmesi açısından basit bile görünse çok işlevsel bir oyuncak. Daha ilerki zamanlarda kapak açıp kapatmayı da çalışcaz. Kızım anne demiyo ama çok net 'aç aç ' diyo bu oyuncak sayesinde.

Bu oyuncağı nasıl yaptım peki çikolata kutusunun kapağı ve değişik kutu şişe kapakları (aptamil mama kutusu, look deterjan kutusu, şampuan kutusu, kola ve su şişesi kapakları,yüzey temizleyici şişesinin kapağı, ıslak mendil kapağı ve tesbih kutusu). soğuk silikonla hepsini yapıştırdım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder