.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

29 Mayıs 2015 Cuma

Canım Ailem albümümüz


Yine anne yapimi bir oyuncak. Bu oyuncak fikri aslında bir ihtiyaçtan doğdu. benim kızım dil gelişimi açısından biraz geri  hala 5-6 kelimeyi geçmiyor kelime dagarcigi.tüm söylenenleri komutları anlıyor fakat kendi söylememekte ısrar ediyor. Bu aralar bende bunun üzerine yoğunlaştım. bol bol dil gelişimi için etkinlikler yapıyorum. Aslında farkettim de hep motor gelişimi için etkinlikler yapmışız, hamdolsun bu emeklerimin karşılığını kızımın emeklemesiyle kat be kat aldım, sıra inşallah kızımın benimle sohbet etmesine..... 
'Yuvamiz' diye bir oyuncak yapmıştım. O oyuncağımız çekirdek ailemizden oluşuyordu bu kez de soy ağacımız dan oluşan bi oyuncak yaptım:-)
 Dede, babaanne, anneanne, teyze, dayı, amcalardan oluşan bir soy ağacı albümü. Aslında kimi sorarsam kızım tanıyıp gösteriyor ama anne babadan başka bir şey söylemiyor. Hepsi hasretle bekliyor ebrarın konuşmasını:-)
Bende bunu destekleme için aile bireylerinin resimlerinin çıktısını aldım. Ben o anda renkli çıktı alamadım ama renkli mutlaka daha güzel olacaktır. Evde olan masa üstü takvimin sayfalarını kullandım. Resimleri takvimin sayfalarına göre kesip yapıştırdım. Etrafını açılmasın diye bant ile sabitledim. Bu kadar gerisi kızımla bol bol sohbete kaldı. Canım kızım eline alınca çok sevdiği kişileri görünce daha farklı tepkiler verdi :-) Hem mutlu oldu hem isimlerini tekrar ettik.' anne nerde kızım' deyince de bulmaya çalıştı. Şimdilik hala konuşma yok zamanla inşallah konuşmayı da öğreneceğiz :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder