.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

2 Mayıs 2015 Cumartesi

metal,tahta, plastik duygusal havuzu (sensory play)

                          Kırmızı,sarı, mavi günlerinden sonra; metal, tahta, plastik günleri :-)
           Duygusal havuz hazırlarken kızımın dikkatini çekebilecek, daha önce görmediği farklı nesnelerden hazırlıyorum. Her çocuk mutfak malzemeleriyle oynamaktan hoşlanır, ben sadece bir araya getirdim.
            Ben yemek yaparken o da her şeyi merak ediyor ama yürüyemediği için hiç bir yeri karıştıramıyor o yüzden canı sıkılıp ağlıyor,ben de hem bu merakını gidermek için aynı özellikteki malzemeleri bir araya getirerek duygusal bir havuz oluşturdum. Bende oyununa katılarak yeni yeni oyunlar kurduk. Tabi bu etkinlikleri bir günde yapmadık. Farklı zamanlarda yaptım, şimdi bir araya getirdim.
      0-2 yaş arası oyunlar genelde duyulara yönelik olmalı. Bu etkinliğimizde de yine farklı duyularımızı canlandırdık. :-)
 
 
Çay tabaklarını parkeye fırlatıp çıkardığı sesi dinlemeyi çok sevdi ama alt kattakiler bizim için ne düşündü bilemem :-)
 

Ekmek sepetinin içine nesneleri koyup çıkarttı, açtı kapattı.
Cam seçmek istedim ama tehlikeli olacağı için, plastik ve şeffaf olan nesneleri seçtim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder