.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

13 Haziran 2015 Cumartesi

A101 broşüründen eşleştirme kartları (matching cards made ​​from brochure)


Hem dil gelişimi hemde bilişsel gelişimi destekleyen çok basit bir oyuncak, eşleştirme kartları hazırladım kızıma. Aslında bu ay itibariyle daha eşleştirme yapamaz, benim ilk amacım dil gelişimini desteklemek. sürekli her şeyin ismini tekrarlıyorum öğrenmesi kolay olsun diye. Kelime hazinemiz çok dar inşallah zamanla genişleyecek. Bu yüzden resimlerdeki meyve sebzelerin gerçeklerini de kullandık. Hem tanıdık hem isimlerini öğrendik :) (daha tam ogrenemedik :( öğrenmeye çalıştık )
     Resimleri A101in broşürünü kullanarak hazırladım. Renkli çıktı da alınabilir tabi ama o zaman geri dönüşüm olmazdı :) resimleri kesip eski bir takvim kartonuna yapıştırdım. 3 adet broşüm vardı. ikisini kesip eşleştirme karti yaptım, altlarına buzdolabi magneti kesip yapıştırdım. bir broşürü de direk kartona yapıştirdim. Bazen o kartonun üzerinde bazende buzdolabi üzerinde eşleştirme yapıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder