.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

12 Eylül 2015 Cumartesi

qb görsel algı ve dikkat geliştirme kartları ile eşleştirme çalışmamız / Matching visual perception and attention development with our work qb cards



                Bu aralar yoğunluktan kızıma yeni oyuncaklar yapamıyorum o yüzden de eski yaptığım ve hazır aldığım oyuncaklarla oynuyoruz. Bu oyun setini de yaklaşık üç ay önce almıştım. Internette takip ettiğim bi grupta satılıyor bu tarz ürünler.  
         Başta kızım hiç ilgilenmedi, üzülmüştüm yapamıyor diye ama zamanla anladı sanırım 19 buçuk aylıkken artık resimleri eşleştirebiliyor.
              Bu üründe ön sayfada resimler var arka sayfa da ise resimlerin gölgeleri var. Henüz gölgeleriyle eşleştirme yapamıyoruz ama resimleri bire bir eşleştirebiliyoruz.
              Başta bir kartonu veriyordum, üzerine altı adet parçayı tek tek eşleştirebiliyordu. Şimdi altı adet kartonu yere koyuyorum, resmi eline veriyorum önce elindeki resme bakıyo sonra tüm kartonların içinden doğru olanı bulup resimle eşleştirebiliyor. 
               Hem dil gelişimi hem de bilişsel gelişim için güzel bir oyun seti. Üzerinde 21+ay yazıyor ama 1 yaşından sonra resimlerini kullanmak için de alınabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder