.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

27 Aralık 2015 Pazar

Kızımla ilk örüntü çalışmamız ve kapak eşleştirme

Yine ben yemek yaparken döküldü mutfakta ne varsa yere. Bizde oyuna çevirdik. 23 aylık şuan ama önceden beri yapıyoruz bu etkinliği de, paylaşmamım onu farkettim:-)  Kızıma değişik kaplar verip kapaklarını eşleştirmesini istiyorum. 

Birazda örüntü çalıştık. Önce sarı mavi pipetlerden kestiğim parçaları elime alıp diğer elimde tuttuğum şönile geçirmesini istedim. tabi sırayla bir mavii, bir sarıııı. Bilmiyorum  renkleri bilerek mi yaptı ama sıkılana kadar yani resimdeki  kadar dizdi. Sonra şönilin diğer tarafından başladık bir pembeeee, bir kırmızıııı. yine yaptı sonra sıkılıp bıraktı. Hala çözemedim renkleri bilerekmi bilmeden mi yaptı :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder