.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

15 Mart 2016 Salı

Geri gönüşüm bebek odası aksesuarı

Kızımın odasını süslemeyi seviyorum. Bu kezde ahşap karteladan bi şeyler yapmak istedim ortaya böyle bişey çıktı. Tamamen kendi tasarımım :-) 
Ahşap dolap seçiminde kullanılan bu materyali temin ettikten sonra aklıma böyle bi ürün yapmak geldi. Önce ağaç tutkalı ile birbirine yapıştırdım. Sonra yapışkanlı beyaz kağıt ile kapladım. Fakat ikisi de beyaz olmasın diye büyüğünü sprey boya ile pembeye boyadım. Duvara iki çivi çakarak astım.


İçleri de boş durmasın diye saksıya çiçekler yaptım. Çiçeklerin biri evadan diğeri grafon kağıdından. 
Elimde sprey boya ve yapışkanlı kağıt kalınca kahve-krem olan ekmekliğimi de kaplayıp boyadım :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder