.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

21 Mart 2015 Cumartesi

anne yapımı duyu kitabım ouiets book






Canım kızımın en sevdiği oyuncakları kitapları. Bütün kitapları çok seviyor, dakikalarca oynuyor, inceliyor. Bende kitap yapmayı çok seviyorum. Kızım 1 yaş civarındaydı bu kitabı yaptığımda o nedenle aktivitelerden değilde duyulara yönelik bir kitap yaptım ilerde daha etkinlik tarzı kitaplar yapmayı planlıyorum şimdiden tasarımlara başladım en kısa zamanda faaliyete geçireceğim inşallah.
  Bu kitabın sayfalarını kanepe yüzlerini kaplamak için seçilen kartelaların kumaslarini kullandım, bu yüzden kesme derdim olmadı aynı ölçüde sayfalar oldu, diğer malzemeler ise Eva, keçe, şönil, düğme, kurdele, boncuk, ponpon, yapıştırıcı ve ipler...
 son sayfada bi çifliğimiz var inek ve eşeğin olduğu küçük kuklalar çıkıyor içinden.
diğer sayfada ise farklı farklı kurdeleler var.
 burda kırılan cep aynam ve yumurtadan çıkan civciv var.

 civcivi içinden alıyor ama tekrar koymakta biraz zorlanıyor canım kızım.
 Burda bi zebra var kuyruk ve yelelerine dokunabileceği. Diğer sayfada değişik renklerde yumuşak pon ponlardan oluşan hareketli bir sayfa var.
 Penguenimiz bize ceeee yapıyor.
    Diğer sayfada değişik düğmelerden oluşan bi bölüm.
 Balina ve balıklarımız sağa sola doğru hareket ediyor. Yan sayfada ise değişik büyüklükte ve şekilde boncuklar var.
 Sevimli baykuşumuzun yavrusu saklanmış kanatlarının altına. yan sayfada ise değişik renkte iplerden püsküller var.

 aslanın yelesine dokunuyoruz, diğer sayfada şeffaf poşet içinde boncuklar var
Burda ise yine yukardan aşağı doğru hareket eden arı ve uğur böceğimız var, diğer sayfada ise renkli şönillerden yaptığım çiçeklerim var.



Içinde civciv bulamayınca çok sasirdi.


Aynada kendini farketti dakikalarca kendiyle konuştu.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder