.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

26 Mart 2015 Perşembe

Bebek odası kapı süsü (baby room door trim DIY)

         Bebek odası olurda kapı süsü olmaz mı :) bu süsü hazırlarken artık karnım burnumdaydı :) hatırlıyorum da kuşları göbeğimin üstünde çizmistim :)
         Kapı süsü içinde nette baya araştırma yaptım. Buna benzeyen bi süs gördüm yine kalıbı yoktu nasıl yapacağımı bilmeden ole kafama göre kalıplar çıkardım. Bi tasarım yaptım. Artan kumaşlardan da çiçekler yaptım. Ortalarına düğmeler ekledim. Kuslarım 6 tane 2 anne baba 4 yavrusu. Benim hayalimdi 4 yavrumun olması ama ebrar beni o kadar yorduki 4 çocuk buyutmusten fazla yıprandim. Hem bedenen yiprandim sürekli kucagimda, hem de manen  acaba yine ameliyat olacakmı yürüyecek mi diye ama bana bazen öyle bi güç veriyorki canım kızım , bi an geliyo bütün bunları unutuyorum, Hamdolsun inşallah hersey daha da güzel olacak, insallah bi gun benim yuvam da böyle kuş civiltilariyla dolacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder