.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

26 Mart 2015 Perşembe

keçeden bebek şekeri (Sugar baby felt DIY)

         Bebek sekeri yapımi zor ve uğraştırici ama yapmaya değer. Kızımdan bi hatıra. Kızım doğum yapınca dağıttım herkese. Alan arkadaşların da buzdolaplarında asılı görünce çok mutlu oluyorum.
         Dedigim gibi tek tek o kadar çok ayrıntısı varki bide ben abartmisim 50 ye yakın yapmışım :) bi 10 tane kaldı. Gerçi hala kızımı görmeye gelmeyenler var bunlarda onlar için kaldı fazla fazla.  Bunları hazırlarken canım kardeşlerim Esra ve Esma çok yardım ettiler. Birlikte kestik yapıştırdık, sağolsunlar.
 Keçeden hazırladım süsleri,önce beyaz keçeye elbise figürünü çizip tek tek kestik. Pembe keçeye ise üzerlerindeki önlüğü çizerek kestik. Bağzılarına kurdele ile fiyonk yaptım bazılarına ise keçenden fiyonk yaptım. Enson tüm parçalar ve pulları da yapıştırdık. Arkasında ise mıknatısla tül var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder