.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

27 Mart 2015 Cuma

Kapı süsü (door trim)





Kapı süsü tamamen kendi tasarımımdır :) genelde netten kopya çekiyorum da :)
Bunu yaparken şimdi farkettim de elimde ne malzeme varsa kullanmişim. Eva, keçe, kumaş, polar.
Alt zemininde karton var yuvarlak büyük boy borcamla kalıp çıkarıp içine de tabak koymustum sanırım. Üst kısmındaki yazıları her zamanki gibi yazıcım olmadılgı için kağıdı bilgisayarın ekranına koyarak çizdim. Üst ve sağdaki fiyonk evadan. Yazılar ve zeminde eva. Çiçekler de bazıları evadan bazıları kumaştan. Aşağıda kumaştan yaptığım Güllerin yapılışı var onlar kartondan yaptığı için daha belli katları. Silikon tabancasıyla yapıştirdim. Ortadaki kuşlari alt zeminde ters eva şeridi yaparak yapışkanlı kısımlara kuşları yapıştirdim. Bu eve taşındığımızdan beri hala kapımda asılı. Başta çocuklar merak edip, kuşumu koparıp yere atmışlardı ama şuan merakları geçti sanırım sapa sağlam duruyor :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder