.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

27 Mart 2015 Cuma

keceden kitap araci, anahtarlik, telefon kılıfı( the phone case, keychains , bookends)




Telefonu karıştırırken başka yaptığım neler vardı diye bunları buldum. Canım arkadaşım esraya doğum gününde yapmıştım bunları. Yapılışıni anlatayım; anahtarlik için önce kalp şeklinde keçeden iki adet kestim, üzerine küçük kalpler keserek çapraz şekilde diktim, kenarından birbirine birlestirdim içine elyaf doldurdum. Eski anahtarliktan kalma aparatıda iple diktim.
Telefon kılıfı için önce telefonun boyutundan yarım cm fazla iki adet dikdörtgen keçeden kestim. On ve arka kısımlarında modele göre kalp şekli çizip ortalarından çıkardım. Boş görünen kalpli kısımların ortasına kırmızı kumaş yapıştirdim. Kalpleri kırmızı belirgin bi iple etrafından diktim. Ön kısma tavşan şekli kesip yapıştirdim. Elinde ip olan kısmı da koyü renk iple belirginlestirdim. Kılıfı açıp kapatma kısmını yine kalp şeklinde kesip içine elyaf doldurduğum şeritle cirt cirtladım.
Kitap ayracının yapımı ise; renkli kalpleri dikdortgen şerit üzerine ortalarından belirgin bir iple diktim. Ve kurdele ile uç kısmına yine kalp ekledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder