.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

31 Mart 2015 Salı

Pet şişelerden top yolu



Kalorifer petegin üzerine 1 lt pet sitelerden keserek yaptığım top yolu canım kızımın çok ilgisini çekti. Pet siseleri petege koli bandini ters bant yaparak yapistirdim. Istedigimizde cikarip tekrar takabiliyoruz.Bu oyunu oynadigimizda 11 aylikti. Ben yukardan topu atınca üzerine düşen topları almaya çalışıyordu canım kızım. Yuruyemedigi için ben kucağıma alıp kendisi atmasını sağladım. Bu yürüyünce çocukların çok rahat oynayip eglenebilecegi ve hazırlanması çok basit bir etkinlik. Şimdi pet şişelerin üzerlerine renkli bantlardan yapıştirdim daha güzel oldu. O halinin hiç resmi yok ama süslemek sizin hayal gücünuze kalmış. Bu yollar daha zorlastirilarak başka zeminlerde de hazırlanabilir. Duvara yada kapıya yapılarak daha yüksekten çocuk sandalye üzerine çıkarakda oynanabilir. Belki ilerde bizde yapabiliriz bi daha. Baya pet şişeye ihtiyaç olacak şimdiden anneme soleyim saolsun, o benim yerime biriktirir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder