.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

30 Nisan 2015 Perşembe

anne yapımı saç bandı (hairpin construction)

Yeni bi toka daha yaptım ama bu sefer yapım aşamalarınıda çektim. Annem iş yerine gönderilen çiçeklerin üzerinden çıkan ve atılacak olan bu kurdeleleri bana getirmişti, ben yine bi etkinliğimde kullanırım diye saklıyordum. Nasip kızımın saç bantlarınaymış. Gri renkte bi kaç elbise alınca üzerine takacak tokamız yoktu, elimde de bu renk kurdeleler olunca böyle bir toka çıktı ortaya.
 

 
Baktım her tokaya yeni bi bant, başa çıkamıyorum; bende yine bi fikir buldum. Bir tane bandın üzerine cırt cırt diktim, çırt çırtın diğer eşini yaptığım tokaların altına diktim. Bu sayede hangi renk kıyafet giyiyorsam o renk tokayı bantın üzerine çırt çırt ile yapıştırıyorum. Bazen bant takmayacağım zaman ise küçük bi tokanın da üzerine çırt çırt yapıştırdım bazen toka ile bazen de bantın üzerine takıyorum. Çok kullanışlı oldu bu sayede. 

İşte bu da benim küçük mankenim!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder