.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

17 Nisan 2015 Cuma

Bebek küvetindeki oyunlar



      Kızım doğmaya yakın alışveriş yaparken herkes gibi bizde aldık bu banyo küvetini, ilk bir kaç ay çok işimize yaradı ama sonra ne yapcamı bilemedim evde kalabalıkdı. Bari oyunlarımızda kullanalım dedim boş boş durmasın dimi...
          Geçen yaz çok işime yaradı içine su koyup oynadıki balkonda, kışında işime yaradı toprak koyup oynamıştık. Şimdi de gazete ve top küveti oldu.
       Gazeteleri getirdim. Ben yırtmaya başlayınca çok hoşuna gitti kızımın o da yırtmak istedi,beraber yırttık küveti doldurduk. Sıra küvetin içine girmeye gelince kızım biraz korktu. Zaten başta herşeyden korkar. Ben de içine oyuncaklarından bazılarını sakladım onları bulmaya çalıştık. İyice alışınca içine oturtturdum. Surat ifadesi çok komikti hemen çektim. Sonra sonra alıştı. Havalara uçurduk kağıtları, eğlendik bayaa. Bi kaç gün kaldı odamızda değişik oyunlar kurarak oynadık.
       Top havuzunda korkmadan oynadı tabiki. Tüm topları dışarı atıp 'attııı' diyor canım kızım. Zaten 'baba' kelimesinden sonra ilk kelimesi 'attıııı'. Herşeyi  attığı için kolay oldu öğrenmesi. Sepetin içine iki eliyle aynı anda attı topları sanki acelesi var biran önce doldurdu :-)
       Küvet oyunlarına devam edicez bakalım bundan sonra nasıl kullanırız küveti, şuan hiç bi fikrim yok ama her an gelebilir :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder