.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

14 Nisan 2015 Salı

marakas ve çıngırak yapımı


Farkettim de kızıma hiç çıngırak tarzı oyuncak almamışım, hepsini kendim yapmışım :-)
       
       Bebeklerin ilgisini renkli ses çıkaran oyuncaklar çok çekiyor, hele de ses geldiğini farkedince direk sallamaya başlıyorlar. O yüzden bebekliğinden beri bu oyuncaklarla oynamayı çok seviyor. Oynarken pek resmi yok o zamanlar blog yazma fikri olmayınca pek resim çekmemişim.
       Zamanla yenileri eklenerek de çoğaldı oyuncaklarımız. Yapımı basit, yine evde bulunan malzemelerden yapılıyor. Bardaklar, kaşıklar,takı-tesbih kutuları ve kapaklardan yaptım.
      Şönile dizdiğim kapakların içinde boncuklar var. Aynı boyda iki adet kapağın içine boncuk koyup, yanlarından bantladım. Ortalarından tığı ısıtıp deldim ve şönile dizdim.
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder