.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

26 Nisan 2015 Pazar

Saç kremi ve mısır nişastasından oyun hamuru yapımı,tarifi

                   Yeni bir oyun hamuru tarifi: Saç kremi, mısır nişastası ve gıda boyası. Malzemeleri az, yapımı kolay oyun hamuru. Dokusu mükemmel. Önce bir miktar saç kremini bi kaba boşalttım. Sonra üzerine istenilen kıvama gelene kadar mısır nişastası ekledim. Daha sonra hamuru parçalara ayırıp gıda boyasıyla renklendirdim.
                   Ben yaparken çok eğlendim. Yoğurması, şekil vermesi çok güzel. Yumuşacık. Gıda boyasıyla renklendirince renkleri çok güzel belli etti, fosforlu gibi oldu :-)
                   Yalnız bi sakıncası var, bu hamurda saç kremi olduğu için bebekler ağzına aldığında sakıncalı. Ebrar bi kez ağzına alınca ben hemen kaldırdım ama baya oynadık. Tam anaokulu çocuklarına oynatılabilecek bir oyun hamuru. Biz denemiş olduk ama 3+ yaş çocuklara tavsiye ederim mutlaka.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder