.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

3 Nisan 2015 Cuma

süzgeçten şönil gecirmece



          Bizim evde artık her sey oyuncak oldu. Onu da tutsun, onu da ellesin diye evde ne var ne yok önüne seriyorum kızımın. Bizim zamanımızda oylemiydi (:-) ) o kırılacak, bu dökülecek, onu yutar bunu gözüne batirir diye büyükler hiç birseyi eline vermezler çocukların. Ben verince de çok tepki alıyorum ne var oynasın ona da dokunsun diye...  Kimin yaptığı doğru onu bilemem ama...... tek olması gereken çocuk oynarken yanından ayrilmamak!!!!. Gerçi Allah korusun olacak olduktan sonra gözlerinin önünde de olur ama o kadardan sonrası taktiri ilahi. Rabbime emanet. Rabbim bütün çocukları görünen görünmeyen kazalardan korusun.(amin)
        Şimdi de delikli süzgecimiz oyuncak oldu. Ben yemek yaparken önüne ne koyacağımı şaşırıyorum bu kezde süzgeç ve meyve kürdanı olan kuşlarımı koydum önüne başta ne yapacağını bilemedi, ben taktım süzgeçe o aldı. sonra  kendide takıp çıkarmaya başladı.
          Başka bi gün ise şönilleri süzgeçten geçirdim çekerek hepsini çıkardı. Kendi de takmaya  çalıştı olmayınca bıraktı :)
        Bu oyunlar bi kez oynayıp bıraktığımız oyunlar değil. Ara ara ben mutfaktayken bu ve bunun gibi mutfak eşyalarıyla bi sürü oyun oynuyoruz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder