.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

8 Mayıs 2015 Cuma

Bahar çiçekleri :-) (Spring flowers)


             Geçen yıl yaptığım kağıttan çiçeklerim.  Böyle şeylerle uğraşmayı, yapmayı çok seviyorum. Hem stresimi atıyorum hem de evde bu yaptıklarımı görünce çok mutlu oluyorum. Keşke vaktim olsa da hep bunlarla uğraşsam....
             Neyse bu çiçekleri yaparken blog yazacağımı düşünmediğim için yapım aşamalarını çekmemiştim ama çiçekleri yaparken baktığım resimleri ekledim. Yapmak isteyenler için.
Önce saksılara toprak koyup çim tohumu diktim. Buna hiç gerek yok aslında kağıtla da yapılabilir ama bende çok fazla çim tohumu vardı değerlendirmek istedim. Saksıların üzerini ise yapışkanlı eva ile kapladım. Her saksıya o renkte kartondan çiçekler yaptım. Çiçeklerin saplarını çöp şis üzerine evde yine bol olan yeşil kurdele ile kapladım. Annem kurdele nakışına gitmişti ondan kalan bir çok kurdelem var onları değerlendirmek için öyle yaptım siz boyayabilirsinizde.
              Geçen sene bu zaman bahar gelince yapmıştım evime bahar gelmişti :-) Aslında gerçek çiçek dikip büyütsem çok iyi olacak ama hep sulamayı unutup kurutuyorum. Bunlardaki çimenleri bile kuruttum :-(

              Bu çiçekleri okuldayken anneler günü içinde yapıp velilere dağıtıyordum. Öğretmen arkadaşlara da bir fikir olabilir.
Kırmızı güllerin yapılışı
Beyaz çiçeklerin yapılışı





sarı çiçeklerin yapılışı
Mor sümbüllerin yapılışı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder