.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

19 Mayıs 2015 Salı

Kapı süsü (Door trim)


 
Ebrar doğmadan önce odasını hazırlarken yaptığım kapı süsünden bir tane daha yaptım, bu teyzemin torunu için. Bu sefer yapım aşamalarını da çektim. Yapmak isteyenler olursa diye. Biraz uğraştırici ama ben böyle şeylerle uğraşmayı seviyorum :) ah keşke vaktim olsa da daha çok yapsam ama yetişemiyorum bi çok şeye...
Yine evde bulunan artık malzemelerle yaptım. Gerçi benim çok geniş bi artık materyal yelpazem var, ne ararsanız var yani :-) ee tabi sürekli güncelliyorum malzemelerimi...
Keçe,polar, kumaş,eva, pon pon,tül,kurdele,karton,ip,silikon yapıştırıcı kullandığım malzemeler. Çiçeklerin yapılışı fotoğraflarda var. Önce bütün sekilleri kesip hazırlayıp birlestirdim. En son bi tasarım yaparak yapiştirdim.
Tüm daireleri kestim, halkayı bi karton kullanarak yaptım.

Koli bandının ortasını kullanarak kumaş üzerine 5 adet daire çizdim, bu daireleri keserek hazırladım. Üsteki çiçek yapımı için daireyi ortadan ikiye katladım. Dairenin etrafından iğne ile diktim. Bir ip üzerine beş daireyi de diktim ve bitince hepsini büzdürüp birbirine birleştirdim. Ortası içinde ponpon, düğme yada yıne daire şeklinde kesilen bir kumaşın içine elyaf doldurularak da yapılabilir.
Alttaki çiçeğin farkı ise üsteki daireyi sadece ikiye katlarken bunu dörde katlıyoruz ve o şekilde birbirine birleştirip büzdürüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder