.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

26 Mayıs 2015 Salı

Çam kozalağından saksıda çiçek yapımı (Flower pots made from pine cones)

 
Kozalak geri dönüşümlerine devam. Saolsun annem ve erkek kardeşim bana bir çuval bu kozalaklardan topladılar. Eee bana da bunları geri dönüştürüp hediyelikler yapmak kaldı. O kadar seviyorumki bu işlerle uğraşmayı elimden gelse yemem uyumam birşeyler üretirim :)
Sırada bir çok kişi var benden böyle şeyler bekleyen sırayla yapıcam inşallah herkese. Bu yaptığım çiçek yeni evlenen kardeşim ve biricik gelinimize...
Onların eşyalarına uysun diye bu renkleri seçtim. Elimde olan renkli yağlı boyaları tinerle incelterek boyadım kozalakları. Mor renkte olanları sprey boya ile boyadım. Bu kozalakları spreyle boyamak çok kolay. Saksı olarak yine AOÇ nin yoğurt kavanozlarını kullandım. Beyaza boyadım. İçine gazete kağıtlarını top yaparak yerleştirdim ve sıcak silikonla yapıştırdım kozalakları. Keçeden yaprak şekli keserek çiçeklerin arasına yerleştirdim. En son gri simli kurdele ile süs yaptım. Güle güle kullansınlar inşallah :-)
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder