.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

9 Ekim 2015 Cuma

Evadan Şekerler yaka kartı, halkalı şeker ve balondan şeker yapımı( okul öncesi 3 yaş etkinlikler ) Sugars from Eva badges, rings made ​​from sugar candy and balloons (3 years pre-school activities )


Şekerler sınıfıma hazırladığım, sınıfımıza hoşgeldiniz hediyeleri.
Balonları şişirip, şeffaf defter kapları ile kapladım. İki yanından büzdürerek rafya ile bağladım.

Üsteki sarı ve pembe şekerleri yaka kartı olarak hazırladım. Kalıp kullanarak eva üzerine çizdim. İki kanadına ise kurdele bağladım. İlk gün çocuklarla tanıştıktan sonra üzerlerine isimlerini yazıp, delgeçle delik açtıktan sonra kurdele ile boyunlarına astım.
Halkalı şekerlerimi isee yine evadan hazırladım. Yapışkanlı evadan 1cm genişliğinde kesip iki renk üst üste sararak halka yaptım. Sarmaya başlamadan orta kısmına şönil geçirip üzerinden sardım. Sarma işlemi bitince şönili iyice sıkıştırarak rafya ile süsledim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder