.

.
Spina bifida ve hidrosefali hastası biricik kızıyla evde etkinlikler yapan, okul öncesi oğretmeni bir anneyim.

9 Ekim 2015 Cuma

Şekerler Sınıfı Mevcut Grafiği ( okul öncesi etkinlikler 3 yaş) Sugars Class Available Graphics ( 3 preschool activities )


Şekerler Sınıfı Mevcut Grafiği
Sınıfımın adına ben karar vermedim ama yine de bi mevcut grafiği hazırlamalıydım. Bende böyle bir şey uydurdum. Tamamen kendi tasarımım.
      İşe önce kumaş ve elyaflardan şekerleri hazırlamakla başladım. Sonra şekerleri biraz bombeli dursun diye içine elyaf doldurduğum keçe zemine yerleştirdim. Şekerlerin altına ise simli evadan kase şeklinde çizip kestiğim parçayı yapıştırdım. Kumaştan hazırladığım şekerlerin yanına evadan yaptığım halkalı şekerleri ve pon ponları da silikonla yapıştırdım. En son Etrafına kumaştan fırfır yaptım.
     Kapıya astıktan sonra, şekerlerin üzerlerine çocukların resimlerini kesip yapıştırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder